Logo OP-EVS

Projekt

Podpora transformačného procesu okresných úradov pri poskytovaní proklientsky orientovaných služieb klientskych pracovísk


Naplnenie projektu88%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Rozpočet
projektu
38 063 966,43
eur
Od začiatku projektu
6 rok.
10 mes.
Do ukončenia projektu
2 rok.
1 mes.

O projekte

ITMS kód projektu: 314011T215

Prijímateľ: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: január 2014 - december 2022

Kategória projektu: Verejné služby

Tento projekt sa realizuje v súlade s cieľom programu ESO a má synergiu s projektmi „Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov“ a „Optimalizácia procesov vo verejnej správe“, pričom je samostatným projektom,ktorý je ďalším pilierom komplexného zabezpečenia reformy VS v súlade s cieľmi projektu. Cieľom projektu a hlavnou aktivitou je stabilizácia transformácie výkonu miestnej štátnej správy na proklientsky orientovaný prístup k občanovi prostredníctvom podpory administratívnych kapacít klientskych pracovísk. Úspešnosť transformácie okresných úradov na klientske pracoviská je podmienená stabilizáciou administratívnych kapacít klientskych pracovísk, ktorá je nevyhnutným predpokladom pre odborný, praxou podložený a zároveň flexibilný prístup zamestnancov ku klientom (občanom a podnikateľom). Keďže služby verejnej správy ovplyvňujú každú osobu, ktorá s ňou prichádza do kontaktu, či už ako prijímateľ alebo ich poskytovateľ, cieľová skupina je zostavená tak, aby profit z realizácie projektu mal čo najväčší dopad na kvalitu a spokojnosť s poskytovanými službami. Cieľovú skupinu projektu budú tvoriť zamestnanci miestnej štátnej správy, ktorí sa transformačným procesom preklasifikovali zo štandardnej agendovej činnosti na agendu front office pracoviska (klientskeho pracoviska) okresného úradu a zastávajú pozíciu poskytovateľa služieb (pracovníci vo front – office pracoviskách a supervízori klientskych pracovísk). Miestom realizácie projektu je 79 úradov špecializovanej štátnej správy integrované do štruktúry okresných úradov v zmysle územno-správneho členenia SR.


Odpočet projektu

Merateľné ukazovatele
Počet podporených klientskych centier poskytujúcich pro-klientsky orientované služby FO a PO
Východisková hodnota: 0
Cieľová hodnota: 79
Aktuálna hodnota k 31.12.2019: 59
75%
-0%1%2%3%4%5%6%7%8%9%10%11%12%13%14%15%16%17%18%19%20%21%22%23%24%25%26%27%28%29%30%31%32%33%34%35%36%37%38%39%40%41%42%43%44%45%46%47%48%49%50%51%52%53%54%55%56%57%58%59%60%61%62%63%64%65%66%67%68%69%70%71%72%73%74%75%76%77%78%79%80%81%82%83%84%85%86%87%88%89%90%91%92%93%94%95%96%97%98%99%100%
Počet miest prvého kontaktu pri poskytovaní služieb verejnej správy
Východisková hodnota: 610
Cieľová hodnota: 570
Aktuálna hodnota k 31.12.2019: 570
100%
-0%1%2%3%4%5%6%7%8%9%10%11%12%13%14%15%16%17%18%19%20%21%22%23%24%25%26%27%28%29%30%31%32%33%34%35%36%37%38%39%40%41%42%43%44%45%46%47%48%49%50%51%52%53%54%55%56%57%58%59%60%61%62%63%64%65%66%67%68%69%70%71%72%73%74%75%76%77%78%79%80%81%82%83%84%85%86%87%88%89%90%91%92%93%94%95%96%97%98%99%100%