1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy


Alokácia
0 Eur

Zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: máj 2018 - december 2023

Cieľom projektu je vznik „Dátovej kancelárie“, ktorá bude riešiť problematiku manažmentu kvality a dostupnosti údajov verejnej správy, najmä odbornú koordináciu procesov životného cyklu dát ako zberu, čistenia a spracovania dát, a zároveň technickú prevádzku riešení a odbornú asistenciu pri využívaní moderných analytických nástrojov.

63%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Zlepšenie digitálnych služieb vo verejnej správe prostredníctvom behaviorálnych inovácií


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: august 2018 - december 2023

Cieľom projektu je vznik „Útvaru pre behaviorálne inovácie“, ktorý sa vhodným nastavením takzvanej „architektúry výberu“ bude snažiť uľahčiť občanom a podnikateľom dodržiavať pravidlá tak, aby z toho mali čo najvyšší prínos a neprehliadli žiadne benefity, na ktoré majú nárok. Taktiež bude dohliadať na dodržovanie rámca tvorby digitalných služieb VS SR, ktoré zohľadňujú požiadavky na používateľskú prívetivosť pri interakcii s VS SR.

41%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Podpora transformačného procesu okresných úradov pri poskytovaní proklientsky orientovaných služieb klientskych pracovísk


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: január 2014 - október 2021

Tento projekt sa realizuje v súlade s cieľom programu ESO a má synergiu s projektmi „Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov“ a „Optimalizácia procesov vo verejnej správe“, pričom je samostatným projektom,ktorý je ďalším pilierom komplexného zabezpečenia reformy VS v súlade s cieľmi projektu. Cieľom projektu a hlavnou aktivitou je stabilizácia transformácie výkonu miestnej štátnej správy na proklientsky orientovaný prístup k občanovi prostredníctvom podpory administratívnych kapacít klientskych pracovísk. Úspešnosť transformácie okresných úradov na klientske pracoviská je podmienená stabilizáciou administratívnych kapacít klientskych pracovísk, ktorá je nevyhnutným predpokladom pre odborný, praxou podložený a zároveň flexibilný prístup zamestnancov ku klientom (občanom a podnikateľom). Keďže služby verejnej správy ovplyvňujú každú osobu, ktorá s ňou prichádza do kontaktu, či už ako prijímateľ alebo ich poskytovateľ, cieľová skupina je zostavená tak, aby profit z realizácie projektu mal čo najväčší dopad na kvalitu a spokojnosť s poskytovanými službami. Cieľovú skupinu projektu budú tvoriť zamestnanci miestnej štátnej správy, ktorí sa transformačným procesom preklasifikovali zo štandardnej agendovej činnosti na agendu front office pracoviska (klientskeho pracoviska) okresného úradu a zastávajú pozíciu poskytovateľa služieb (pracovníci vo front – office pracoviskách a supervízori klientskych pracovísk). Miestom realizácie projektu je 79 úradov špecializovanej štátnej správy integrované do štruktúry okresných úradov v zmysle územno-správneho členenia SR.

100%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Modernizácia miestnej územnej samosprávy


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: február 2018 - december 2021

Národný projekt sleduje systematické a komplexné riešenia, ktoré sa budú realizovať s prihliadnutím na dopady pre celý model miestnej územnej samosprávy na Slovensku. Cieľom projektu je zdieľanie úspešných riešení prostredníctvom príkladov dobrej praxe, zníženie rizika prijímania rozhodnutí v rozpore s platným právnym stavom, návrh efektivity výkonu originálnych a prenesených kompetencií vyplývajúci z nelegislatívnych materiálov zameraných na kompetenčné zázemie miestnej územnej samosprávy a komparácie usporiadania samosprávy s formuláciou riešení a s poznaním ich dopadov a taktiež zvýšenie medziobecnej spolupráce obcí a vytvorenie mapy partnerstva.

74%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Zlepšovanie podnikateľského prostredia na Slovensku a hodnotenie politík v kompetencii Ministerstva hospodárstva SR


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.2 – Modernizované ľudské zdroje a zvýšené kompetencie zamestnancov

Trvanie projektu: október 2015 - november 2023

Cieľom projektu je optimalizácia regulačného prostredia v SR prostredníctvom aktivít týkajúcich sa všetkých častí regulačného cyklu v jeho prípravnej aj implementačnej fáze. V procesoch lepšej regulácie sa predpokladá vytvorenie komplexnej IT platformy lepšej regulácie. Táto platforma bude spájať automatizáciu činností lepšej
regulácie (vrátane komunikačnej platformy) s bázou dát potrebných pre procesy a analytické nástroje umožňujúce simulovať vplyvy navrhovanej regulácie, resp.
hodnotiť jej účelnosť a efektívnosť. Očakávaným výsledkom národného projektu je zvýšenie kvality regulačného prostredia prostredníctvom implementácie agendy lepšej regulácie v SR s nadväzujúcim zlepšením podnikateľského prostredia na Slovensku.

16%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Podpora partnerstva a dialógu v oblasti participatívnej tvorby verejných politík


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: apríl 2017 - august 2020

Cieľom projektu je posilnenie spolupráce a vzájomného dialógu medzi verejnou správou, občanmi a mimovládnymi neziskovými organizáciami v procese tvorby verejných politík na národnej, regionálnej a lokálnej úrovni a navrhnutie inovácie existujúcich mechanizmov vo verejnej správe v záujme zefektívnenia vstupu verejnosti do tvorby verejných politík.

100%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Optimalizácia procesov vo verejnej správe


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: január 2016 - december 2023

Cieľom projektu je zníženie administratívnej záťaže a efektívnejšie riešenia životných situácií občanov prostredníctvom optimalizácie procesov vo verejnej správe. V rámci projektu bude definovaný zoznam životných situácii a ich procesov, ktoré je potrebné optimalizovať. Tiež bude vytvorená metodika optimalizácie procesov a následne bude prebiehať analýza súčasného stavu, dizajn a implementácia procesov ako aj meranie, vyhodnocovanie a zlepšovanie procesov. Súčasťou projektu je aj vyškolenie zamestnancov pri zavádzaní inovovaných foriem práce.

29%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj Klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: apríl 2015 - december 2020

Projekt je zameraný na zefektívnenie služieb poskytovaných verejnou správou prostredníctvom rozšírenia siete klientskych centier na Slovensku, ich monitoringom, meraním a vyhodnocovaním výkonnosti, rozširovaním poskytovaných služieb, zavedením systému merania spokojnosti so službami verejnej správy, posilnením inštitucionálnych kapacít verejnej správy a využívaním synergických efektov so subjektmi miestnej samosprávy.

97%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov (revízia výdavkov)


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: október 2015 - september 2021

Cieľom národného projektu je hodnotiť verejné výdavky z pohľadu účinnosti a efektívnosti výdavkov a identifikovať opatrenia, ktoré zvýšia hodnotu za peniaze z verejných financií. V rámci hlavnej aktivity projektu bude vytvorená metodika revízie výdavkov, budú realizované revízie výdavkov, pripraví sa dokument, ktorého snahou bude napojenie revízie výdavkov na rozpočtový proces a tiež bude sledovaná implementácia navrhovaných opatrení.

86%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Vybudovanie intervenčnej logiky strategického plánovania v ústredných orgánoch štátnej správy


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: február 2017 - júl 2021

Cieľom projektu je vybudovať odborne výborne pripravený tím pracovníkov na metodickú prípravu strategických dokumentov, ktoré rezorty predkladajú vláde SR. Úvodnou úlohou bude zjednotenie úrovne existujúcich prierezových aj odvetvových stratégií. Odborný tím bude garantovať jednotnú metodiku strategických dokumentov, ktoré vypracovávajú a predkladajú vláde jednotlivé ministerstvá, čím sa zlepší ich vecná aj formálna úroveň a lepšia vykonateľnosť aj nadväznosť na finančné zdroje. Zmyslom strategického plánu je definovanie kľúčových národohospodárskych priorít štátu, aj tvorba inštitucionálneho a finančného rámca na ich implementáciu v praxi, vrátane zásobníka projektov. Kľúčovým zámerom tohto projektu je teda vytvorenie odborného tímu, ktorý bude naďalej udržovať a implementovať strategické plánovanie na úrovni ústredných orgánov štátnej správy. Ďalším výstupom bude vytvorenie dlhodobej vízie rozvoja SR, ktorá bude založená na vyhodnotení rozvojových potrieb spoločnosti a sformuluje, na aký dlhodobý cieľ má Slovenská republika ašpirovať. Na základe vízie bude vypracovaná dlhodobá stratégia rozvoja SR, ktorá stanoví konkrétne rozvojové ciele v súlade s víziou. Konkrétne priority rozvoja infraštruktúry na základe týchto smerodajných dokumentov zjednotí Národný infraštruktúrny plán, ktorý prijme NR SR a bude v ňom stanovený aj finančný rámec a zdroje financovania. Tieto dokumenty nebudú len jednorazovým výstupom, ale dlhodobým programom, ktorý bude potrebné periodicky aktualizovať a najmä uvádzať do praxe napĺňaním identifikovaných cieľov. Činnosť ÚPPVII nie je duplicitou aktivít iných úradov (napr. IFP a ÚHP v rámci MF SR alebo ISA v rámci ÚV SR), ale rozvíja samostatnú oblasť strategického plánovania, ktorá bola doposiaľ bez centrálnej koordinácie. Podpredseda vlády SR pre investície a informatizáciu je garantom rozvoja činnosti odbornej skupiny na tvorbu strategických dokumentov na základe návrhu „Cestovnej mapy k Národnému infraštruktúrnemu plánu SR na roky 2018 – 2030“, ktorý bol predložený na rokovanie vlády SR 1. 3. 2017. Aktivita pracovnej skupiny smeruje k ukotveniu tejto činnosti do legislatívnych pravidiel vlády SR, čím sa zabezpečí trvalý status pracovnej skupiny, podobne ako pracuje napríklad legislatívna rada vlády.

 

88%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Zlepšenie prístupu obetí trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: december 2015 - december 2023

Projekt je orientovaný na zvýšenie podielu zainteresovaných subjektov prevencie kriminality na riešení aktuálnych celospoločenských problémov vyplývajúcich z kriminality v Slovenskej republike. Vytvára predpoklady pre realizáciu preventívnej politiky Slovenskej republiky ako neodmysliteľnej súčasti bezpečnostnej politiky Slovenska, ktorej cieľom je dosiahnutie kontroly kriminality prostredníctvom koordinácie komplementárneho súboru represívnych a nerepresívnych prostriedkov. Zaoberá sa postupmi na znižovanie výskytu sociálno-patologických javov, motívov a príležitostí na páchanie trestných činov. Zvýrazňuje potrebu komplexného a koordinovaného riešenia úloh prevencie kriminality štátnymi orgánmi a orgánmi samosprávy s väzbou na mimovládne organizácie, vzdelávacie a vedecké ustanovizne.

69%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Budovanie a rozvoj odborných kapacít za účelom zvyšovania kvality kontrolnej činnosti NKÚ SR


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.2 – Modernizované ľudské zdroje a zvýšené kompetencie zamestnancov

Trvanie projektu: september 2017 - august 2021

Cieľom národného projektu je vytvoriť predpoklady pre zodpovednejšie hospodárenie s verejnými financiami a rozumné nakladanie s verejným majetkom v zmysle iniciatívy projektu – Najlepší z možných svetov – hodnota za peniaze v slovenskej verejnej politike. V súlade s týmto cieľom sa plánuje komplexná reforma činnosti celého Najvyššieho kontrolného úradu SR, a to postupný posun od klasických typov kontroly súladu na typy výkonnostnej kontroly, čo v konečnom dôsledku prinesie lepšiu hodnotu za peniaze.

78%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Reforma zberu a spracovania štatistických údajov vo verejnej správe


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: október 2018 - máj 2021

Cieľom národného projektu je reforma zberu a spracovania štatistických údajov, ktorá má adresovať požiadavky Eurostatu na vytvorenie národnej metodiky, jej následné zjednotenie smerom k povinným osobám štatistického zisťovania, ktoré umožní zjednotenie procesu zberu a spracovania štatistických údajov naprieč všetkými povinnými osobami ako aj ochranu a bezpečnosť zbieraných a spracúvaných údajov. Výstupy projektu budú predstavovať jednotnú a harmonizovanú metodiku, ktorá bude prepoužiteľná všetkými povinnými osobami NŠS. Stanoví povinné procesy, vstupy a výstupy, ktoré budú povinné osoby v rámci výkonu štatistických zisťovaní realizovať pre zabezpečenie súladu s kódexom postupov pre európsku štatistiku a súčasne umožní Štatistickému úradu SR (ŠÚ SR) aktívnejšie koordinovať plnenie medzinárodných záväzkov povinnými osobami. Súčasťou projektu bude aj jednoznačná definícia koordinačnej role ŠÚ SR a jej detailné legislatívne ukotvenie.

64%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Mapovanie a analýza stavu podporných a administratívnych procesov vo vybraných inštitúciách verejnej správy a návrh optimalizovaných a unifikovaných podporných a administratívnych procesov


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: apríl 2018 - október 2020

Cieľom projektu je zmapovanie a analýza stavu podporných a administratívnych činností vo vybraných inštitúciách verejnej správy a návrh optimalizovaných a unifikovaných podporných a administratívnych procesov, ktoré budú vo vybraných inštitúciách verejnej správy aplikované pri implementácii Centrálneho ekonomického systému. Ide najmä o činnosti v oblasti vedenia účtovníctva, správy majetku, materiálového hospodárstva, ľudských zdrojov, hotovostných a bezhotovostných finančných operácií, realizácie rozpočtu, výkazníctva, kontrolingu a iných. V rámci projektu dochádza aj k návrhu legislatívnych a metodických úprav s cieľom optimalizácie podporných a administratívnych procesov.

100%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Dopytovo-orientované projekty – Občianska informovanosť a participácia


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: apríl 2018 - október 2021

Zoznam projektov:

OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – celé územie SR

  • Zvyšovanie občianskej informovanosti a participácie pri strážení finančného zdravia samospráv, ako aj kvality a efektívnosti v školstve, zdravotníctve a doprave
  • Národná platforma pre podporu nemotorovej dopravy
  • Podpora angažovanosti občanov a otvorenosti miestnych samospráv
  • Ekonomické nástroje efektívneho riadenia neziskových organizácií
  • Občianska participácia na lokálnej úrovni
  • Kľúč k domovu
  • Zefektívnenie rozhodovania orgánov štátnej správy pri ochrane životného prostredia
  • Medzigeneračná solidarita a ochrana ľudskej dôstojnosti
  • Participácia, informovanosť a tvorba verejných politík na úrovni samospráv – Odkaz pre starostu 2.0
  • Platforma ambasádorov a ambasádoriek európskej demokratickej kultúry
  • Zelená zeleni
  • Etablovanie sociálnej práce v školských zariadeniach a zavádzanie programov osobnostno-sociálnej výchovy do škôl
  • Budovanie siete pre podporu sestier SR s cieľom ich stabilizácie a zlepšenia podmienok pre výkon povolania (národná úroveň)

OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – Menej rozvinutý región SR

  • Spoločnosť bez bariér
  • Zvyšovanie informovanosti a participácie občanov vo verejných politikách zameraných na deti a mladých ľudí na samosprávnej úrovni
  • Otvorené mestá a obce – mapa transparentnosti ŽSK
  • Vidiecka mládež v regióne
  • Zvýšenie občianskej informovanosti a participácie mladých ľudí Žilinského kraja na veciach verejných
  • Spoločne za lepšiu verejnú environmentálnu politiku
  • Aktívni Bojničania pre rozvoj svojho mesta
  • Dátové mesto pre participatívne územné plánovanie (transparentné – výkonné – vnímavé)
  • Schola ludus 21 – Koncepcia prepájania formálneho vzdelávacieho systému s prvkami neformálneho vzdelávania
  • Verejné priestory naživo
  • Vytvorenie medzisektorovej platformy pre zlepšenie miestnych a regionálnych politík pre rodiny
  • Rozvinutá občianska participácia a efektívna verejná správa v Rajeckom regióne
  • Chceme byť informovaní
  • Participácia ako kľúč k modernej verejnej správe
  • Verejnosť pomáha samospráve vytvárať klimaticky bezpečenejšie Košice
  • ENPAUS (energia – participácia – úspory)
  • Otvorené dáta v regiónoch Slovenska
  • TAVES – tlačová agentúra verejnej správy
  • Zvýšenie informovanosti občanov o zverejňovaní informácií o verejných obstarávaniach, uzatvorených zmluvách a ich realizácii obcami a mestami Trnavského samosprávneho kraja
  • Inovácia poznatkov k prosperite – budovanie a posilňovanie medzisektorovej participácie s dôrazom na rozvoj potenciálu mládeže menej rozvinutých regiónov v oblasti vedy a techniky
  • Informovanosť a participácia občanov v oblasti verejných financií na úrovni územnej samosprávy
  • Prešovská participatívna platforma
  • Never všetkému, čo je na webe (Iniciatíva neformálneho vzdelávania študentov v oblasti občianskej gramotnosti)
  • Podpora sieťovania rómskych občianskych aktivistov v rámci lokálnych komunít regiónu Gemer-Malohont-Novohrad
  • Šamorínčan – informovaný a angažovaný občan, ktorého baví žiť v regióne

OBČIANSKA INFORMOVANOSŤ A PARTICIPÁCIA – Rozvinutejší región SR

  • Migračný kompas

0%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu

Dopytovo-orientované projekty – Tvorba lepšej verejnej politiky


Prioritná os 1: Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna verejná správa

Špecifický cieľ: 1.1 – Skvalitnené systémy a optimalizované procesy verejnej správy

Trvanie projektu: apríl 2018 - október 2021

Zoznam projektov:

TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – celé územie SR

  • Dobré mestské klimatické politiky
  • Lepšie riešenia eGovernmentu v SR
  • Rovnosť vo verejnej správe: Prístup žien do vrcholových funkcií
  • Tvorbou lepšej verejnej politiky ku komplexnej zmene školstva – To dá rozum.
  • „Naplnenie práva dieťaťa na kontakt s rodinou a naplnenie potreby blízkej osoby v prostredí náhradnej starostlivosti na Slovensku.“
  • Ombudspot pomáha zlepšovať systém ochrany spotrebiteľov v rámci SR.
  • Optimalizácia procesu poskytovania vybraných sociálnych služieb pre osoby so zdravotným postihnutím na Slovensku
  • Tvoríme modernú politiku vzdelávania dospelých
  • Politiky zamestnanosti
  • Zlepšenie kvality stratégií regionálneho rozvoja
  • Odvetvové štandardy pre podnikateľov účtujúcich v podvojnom účtovníctve
  • Tvorba mechanizmov participácie detí a mládeže na rozhodovacích procesoch školy a tvorbe verejných politík mládeže.
  • Tvorba a optimalizácia lepšej verejnej politiky v záujme odstraňovania bariér spoločenského začlenenia zrakovo postihnutých
  • Zvyšovanie kapacít a pripravenosti verejnej správy na hybridné hrozby
  • Rozvoj kvality dlhodobej starostlivosti o vážne a dlhodobo chorých v SR, v kontexte riadenia rizika pokračujúceho zhoršovania zdravotného stavu (národná úroveň)
  • PreOvzdušieSK

TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – menej rozvinutý región SR

  • Efektívna environmentálna politika v regióne
  • Behaviorálna politika pre mesto starajúce sa o svojich občanov
  • Zamestnávanie 50+ na regionálnej úrovni
  • Zefektívnenie verejných politík s dopadom na predprimárne vzdelávanie sociálne znevýhodnených skupín
  • Tvorba koncepcie regionálnej výchovy a vzdelávania Horného Liptova do roku 2029 v kontexte zlepšenia podmienok pre zvýšenie zamestnanosti a rozvoj podnikania v regióne
  • Adaptačná stratégia na klimatickú zmenu v Košickom samosprávnom kraji
  • SAPIENTIA VERO HONOREM – Múdrosť, česť a pravda
  • Monitoring násilia na ženách, ako nástroj k scitlivovaniu verejnej správy
  • Efektívnosť a optimalizácia dotácií poskytovaných z rozpočtov subjektov územnej samosprávy
  • Verejná správa aktívne podporujúca druhošancové vzdelávanie
  • Z dvora k regionálnemu rozvoju vidieka
  • Tvorba verejnej stratégie vzdelávania a prípravy pracovnej sily pre potreby IT sektora v regióne Košického kraja
  • Priateľské dátové prostredie v zdravotníctve
  • Skvalitnenie systémov a optimalizácia procesov verejnej správy v členských obciach Miestnych akčných skupín Strážovské vrchy, Naše Považie a Inovec
  • Verejné politiky aktívneho starnutia na regionálnej úrovni
  • Lepšie verejné politiky pre marginalizované rómske komunity
  • Optimalizácia verejných politík s dopadom na vidiek
  • Lepšia sociálna politika mesta prostredníctvom platformy SeniorSiTy
  • Nové prístupy a inovatívne nástroje na podporu rozvoja miestnej ekonomiky v znevýhodnených oblastiach SR
  • Lepšie politiky pre výskum a inovácie v menej rozvinutých regiónoch Slovenska
  • Verejná politika a prostredie sociálneho podnikania v okresoch Spišská Nová Ves a Gelnica
  • PRÁCA HODNOTOU
  • Udržateľná regionálna inovačná politika samosprávnych krajov
  • Proces deinštitucionalizácie a kvality sociálnych služieb v Senici
  • Projekt pre politiky Integrovaného manažmentu krajiny v súvislosti voda-pôda-potraviny-energia-klíma
  • Od energetickej závislosti k sebestačnosti: tvorba udržateľnej energetickej politiky vo vidieckych regiónoch
  • Smart koncepty v manažmente miestneho a regionálneho rozvoja
  • Zlepšenie vymožiteľnosti práva v oblasti ochrany zvierat
  • ZDRAVÍ spoluŽIACI – Lepšia politika verejného zdravia deti a mládeže
  • Efektívne regióny
  • Zvýšenie efektívnosti výstavby nájomného bývania v Žilinskom samosprávnom kraji
  • Výpočet Social Progress Index pre tvorbu lepších verejných politík v Trnavskom samosprávnom kraji
  • Zlepšenie európskej spolupráce VÚC za účelom zefektívnenia územnej samosprávy
  • Lepšie verejné politiky pre bývanie marginalizovaných rómskych komunít

TVORBA LEPŠEJ VEREJNEJ POLITIKY – rozvinutejší región SR

  • Skvalitnenie systémov a optimalizácia procesov povoľovania novej výstavby v Bratislave

0%
* priemer merateľných ukazovateľov projektu